Trang khai thác
Trang chủ
Tài liệu số
Tài liệu giấy
Dịch vụ Z3950
Tài liệu số
Tài liệu giấy
Dịch vụ Z3950
Tra cứu tài liệu
Tất cả
Nhan đề
Tác giả
Năm xuất bản
Từ khóa
Tìm kiếm
Tìm kiếm chi tiết
|
Tìm kiếm nâng cao
Tài liệu số - Kết quả tìm kiếm
Tìm thấy
12
tài liệu thỏa mãn điều kiện tìm kiếm.
Kiểu hiển thị:
Sắp xếp theo:
Ngày tạo
Nhan đề
Tác giả
Năm xuất bản
Chủ để
Dung lượng tệp tin
Giảm
Tăng
Classroom Management, Motivation and Academic Performance: The Perspective of Students in Business English Classes at Ba Ria-Vung Tau University
Tác giả:
Nguyen Xuan Hong
Nguyen Thi Phuong Anh
Nhà xuất bản:
International Journal of Current Science Research and Review
Năm xuất bản:
2023
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Academic performance
Classroom management
Motivation to learn
Motivation impulses customers' online shopping intention via cashback and rewards mobile applications
Tác giả:
Ho Truc Vi
Nhà xuất bản:
IJM&P
Năm xuất bản:
----
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Motivation
Online shopping
Intention
mobile applications
Cashback
Rewards
Development of the Social Security in Vietnam: Reality and Solutions
Tác giả:
Nguyen Minh Tri
Tran Tuan Anh
Le Thanh Hoa
Nhà xuất bản:
Richtmann
Năm xuất bản:
2022
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Social security
Motivation
Vietnam
The impact of individualizing tasks on reading motivation and practices of University-age Vietnamese non-majored efl learners
Tác giả:
Nguyen Truong Sa
Nhà xuất bản:
Industrial University of Ho Chi Minh City
Năm xuất bản:
2020
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Reading motivation
Reading motivation constructs
Reading practice
Challenges in speaking skills of students at b english center
Tác giả:
Phan Thi Tuyet Nga
Dang Thanh Truc
Nhà xuất bản:
Industrial University of Ho Chi Minh City
Năm xuất bản:
2020
Tác giả phụ:
Chủ đề:
English speaking skills
Quantitative
Motivation
Motivations for participating english clubs of english majors at IUH
Tác giả:
Trần Tiến Trọng
Đặng Hoàng Mai
Nhà xuất bản:
Industry University of Ho Chi Minh City
Năm xuất bản:
2021
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Motivation
Participation
English clubs
English majors
To be and how to be: Insides of progress add failure in language learning
Tác giả:
Nguyen Truong Sa
Nhà xuất bản:
Industrial University of Ho Chi Minh City
Năm xuất bản:
2018
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Grounded theory
achievement and failure
Motivation
A study on the relationships among personality traits, entrepreneurial motivation and performance – taking micro phoenix entrepreneurs as an example
Tác giả:
Sheau Hwa Chen
Tien-Hsun Lai
Nhà xuất bản:
Industrial University of Ho Chi Minh City
Năm xuất bản:
2019
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Personality traits
Entrepreneurial motivation
Entrepreneurial performance
Phoenix Venture loan
Hiệu suất kinh doanh
The Vietnamese educational context and University teacher’s sense of self – efficacy in teaching English as a foreign language
Tác giả:
Phan Thi Tuyet Nga
Hoang Le Thi Tuyet
Hoang Thi Phong Linh
Nhà xuất bản:
Đại học Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh
Năm xuất bản:
2019
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Language learning motivations
Learning experience
Kinh nghiệm học ngoại ngữ
Motivational strategies
University – age learner’s preferences for foreign language motivational strategies
Tác giả:
Nguyen Truong Sa
Nhà xuất bản:
Industrial University of Ho Chi Minh City
Năm xuất bản:
2019
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Language learning motivations
Learning experience
Kinh nghiệm học ngoại ngữ
Motivational strategies
To be and how to be: insides of progress and failure in language learning
Tác giả:
Nguyễn Trường Sa
Nhà xuất bản:
Industrial University of Ho Chi Minh City
Năm xuất bản:
2018
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Grounded theory
Achievement and failure
Work environment
Motivation
The relationship between students' intrinsic motivation and the final exam results of a student on english subject
Tác giả:
Vo Mai Do Quyen
Nhà xuất bản:
Industry University of Ho Chi Minh City
Năm xuất bản:
2020
Tác giả phụ:
Chủ đề:
Intrinsic motivation
Student of English subject
Industry University of Ho Chi Minh City
Đăng nhập
Đăng nhập
Thống kê
Tổng số tệp tin điện tử:
0
Tổng số tài liệu số:
19,006
Thống kê truy cập
13.104.000